Blog po鈍i璚ony, filtrowi cz御tek sta造ch, filtr fap, filtr dpf. Kiedy usun望 filtr cz御tek sta造ch? Najcz瘰tsze powody usterek filtra dpf. Usuwanie filtra DPF w Mazda, Toyota i innych samochodach japo雟kich.
Blog > Komentarze do wpisu

Filtr FAP, peugeot, citroen

Filtr cz御tek sta造ch jest stosowany w samochodach grupy PSA od ko鎍a 2000 roku. Po raz pierwszy pojawi si w peugeocie 607 2.2 hdi oraz w peugeocie 406 coupe 2.2 hdi. Od tego tez czasu by dost瘼ny jako wyposa瞠nie dodatkowe w pozosta造ch samochodach grupy PSA (np Peugeot 307 2.0 hdi lub Citroen c5 2.0hdi).

Filtr cz御tek sta造ch w grupie PSA zwany filtrem FAP jest filtrem mokrym. Do jago pracy niezb璠ny jest specjalny dodatek katalityczny, sprzedawany pod handlow nazwa EOLYS lub DPX42, nie myli z p造nem Adblue stosowanym w systemach SCR popularnych w samochodach ci篹arowych i coraz cz窷ciej pojawiaj帷ych si w samochodach osobowych.

Sterownik steruje regeneracj filtra dodatkowy wtrysk paliwa co 400 do 800 km w zale積o軼i od stanu nasycenia filtra, oraz stylu jazdy. Podczas ka盥ego tankowania dawkowany jest do paliwa specjalny dodatek katalityczny. Jego brak uniemo磧iwia skuteczne spalenie cz御tek i oczyszczenie filtra. Wraz z eksploatacj filtra nast瘼uje jego zape軟ianie cz窷ciami sta造mi zawartymi w dodatku katalitycznym, oraz popio貫m powsta造m ze spalenia sadzy. Zbiornik z p造nem katalitycznym umieszczony jest pod autem w okolicy zbiornika paliwa. Auto stwierdza na podstawie czujnika w korku wlewu paliwa, 瞠 odby這 si tankowanie i dawkuje dodatek katalityczny w ilo軼i wprost proporcjonalnej do ilo軼i zatankowanego paliwa. UWAGA ! Aby mie pewno嗆, 瞠 dodatek zosta wtry郾i皻y do paliwa, nale篡 tankowa jednorazowo minimum 7l paliwa.

wtorek, 10 maja 2011, filtrdpf
adblue,filtr fap,fap peugeot,filtr dpf

Polecane wpisy